پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

نشست ويژه کتاب‌خوان شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می‌شود

نشست تخصصی کتاب‌خوان شاهچراغ(ع)

نشست ويژه کتاب‌خوان «شاهچراغ(ع)» ویژه زندگی و ابعاد شخصیتی حضرت احمدبن موسی(ع) و تاریخ حرم ایشان، با حضور مسئولان استان فارس و جمعی از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، نشست ويژه کتاب‌خوان «شاهچراغ(ع)» ویژه زندگی و ابعاد شخصیتی حضرت احمدبن موسی(ع) و تاریخ حرم ایشان، با حضور مسئولان استان فارس، تولیت آستان احمدی و محمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس، پژوهشگران، نویسندگان و علاقه‌مندان، ساعت ۱۰ روز یکشنبه هفدهم مرداد در تالار ولایت حرم احمدبن موسی(ع) برگزار می‌شود.

این نشست ویژه که به صورت تخصصی، برای نخستین بار با موضوع حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار می‌شود، با پیگیری اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس و معاونت‌های پژوهش و فن‌آوری اطلاعات و تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

نشست‌های ويژه و تخصصی کتاب‌خوان از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۵ به عنوان «سال خواندن» با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی، ويژه مناسبت‌ها و شخصيت‌ها و همچنين و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار می‌کند.